Tuesday, November 08, 2005

لو كنت ناكر للهوى زيك ... أبوعركـــــــــــــي :
لو كنت ناكر للهوى زيك.. كنت غفرت ليك كل العذاب العشته في حبك .. وكـل حـــقي علــيك .. لكني عايش للهوى .. وكل يوم اترجا فيك .. وريني كيف أغفر .. وإنت شقاي سببته بيديك .. حاولت أخدع نفسي يا ظالم .. وأهجر حبي إليك .. حاولت أمنع نفسي منك .. وتاني ما أمشي وأجيك .. ورحلت عنك وعن دياري .. هدمت كل أمل لديك .. وبرضي ما قادر أسيبك .. لما أنساك بشتهيك .. مع كل دفقاتي الحنينة .. وكل دمعة شوق سجينة .. تهاتي بيك روحي الحزينة .. وأشقى لما تهاتي بيك .. وريني كيف أغفر وإنت هدمت كل آمالي فيك .. ما كنت قايل أنا يوم بلاقي الحب ولا بكشف دروبو .. ولا قلبي من شدة إباهو بتقدر الأشواق تذيبو .. لكن غرامك حبة حبة صاليني بي نارو ولهيبو .. وسرقت قلبي يا حبيبي تاني كيف منك أجيبو .. إنت يا ناكر غرامو قلبي ما بتسمع كلامو .. وبدون سبب يرضيك خصامو لوعة العشاق تصيبو .. تنساني يا ظالم وقلبي معاك مفتكرك حبيبو .. لو كنت ناكر للهوى زيك

1 Comments:

Blogger Mohamed Sultan said...

انا باحب أبو عركي جدا .. وباعشق اغنيته "واحشني" وياريت لو حد يعرف مواقع لتنزيل اغاني له .. اختياراتكم رائعة .. كالعادة .. تحياتي

January 14, 2006 at 8:06 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home